Peruutus-, palautus- ja valitusoikeus

Voit palauttaa kaikki avaamattomat tuotteet. Emme hyvitä avatun tai osittain käytetyn tuotteen hintaa.

Peruutusoikeus

Ostajalla on tilauksen saannin jälkeen oikeus perua nettikaupassa solmittu sopimus 14 vuorokauden kuluessa.

Tuotteen palautuskulut kantaa ostaja, lukuun ottamatta tapauksia, joissa palautussyy on se, että palautettava tuote ei vastaa tilattua (esim. väärä tai viallinen tuote).

Ostajan tulee palauttaa tuote hakemuksen esittämistä seuraavan 14 vuorokauden kuluessa tai esittää todistus, että hän on edellä mainitun ajanjakson aikana luovuttanut tuotteen tavarantoimittajalle.

RusmanPharm maksaa summan takaisin ilman aiheetonta viivästystä, mutta kuitenkin viimeistään 14 päivän kuluessa siitä päivästä, jona RusmanPharm vastaanotti asiakkaan peruutusilmoituksen. RusmanPharm voi kuitenkin siirtää takaisinmaksua, kunnes RusmanPharm on vastaanottanut tuotteen tai asiakas on toimittanut tuotteen palautuksesta todisteen, esim. toimitustodistuksen muodossa. Takaisinmaksu suoritetaan asiakkaalle asiakkaan valitsemaa maksutapaa käyttäen, ellei toisin sovita tai mikäli tällaiselle takaisinmaksulle on jokin este.

Palautuksen tekeminen

Jos haluat palauttaa tuotteen, ota ensin yhteyttä asiakaspalveluumme joko sähköpostitse tai puhelimitse. Asiakaspalvelijamme antavat tarkat palautusohjeet.

TÄRKEÄÄ:

Liitä palautukseen tilausnumero, tilaajan osoite ja puhelinnumero. Jos mahdollista, käytä alkuperäistä pakkausta, josta on poistettu saajan osoite.

Teippaa paketti kiinni. Muista merkitä pakkaukseen yrityksemme osoite selkeästi.

Lähetä paketti postilähetyksenä. Säilytä lähetyskuitti siihen asti, että olemme palauttaneet rahat tilillesi. Emme vastaa palautustuotteiden häviämisestä.

Hyvitämme palautettujen tuotteista täyden arvonlisäverollisen hinnan (ilman toimituskuluja).  Kukin tuote voidaan hyvittää vain kerran. Jos olet jo saanut rahat takaisin tuotteesta, et voi pyytää samasta tuotteesta uutta hyvitystä.

Jos sinulla on kysyttävää tuotteiden palauttamisesta, ota yhteyttä asiakaspalveluun puhelimitse tai sähköpostitse.

Sovellettava lainsäädäntö ja erimielisyyksien ratkaiseminen

1. Kaikki erimielisyydet ratkaistaan pääsääntöisesti sopimalla Prostatop asiakaspalvelun kanssa käytyjen keskustelujen jälkeen.

2. Mikäli erimielisyystilannetta ei pystytä ratkaisemaan Prostatop asiakaspalvelun kanssa, voit asiakkaana kääntyä Suomen tai Viron Kuluttajariitalautakunnan puoleen. Voit myös jättää valituksen verkossa EU-komission riidanratkaisusivustolle seuraavan linkin kautta http://ec.europa.eu/consumers/odr. Jos jätät valituksen kyseisellä sivustolla, välitetään tapauksesi automaattisesti oikean maan riidanratkaisuelimelle. Tämä ratkaisuelin ottaa näin yhteyttä meihin ja pyrimme ratkaisemaan riidan ilman, että tapaus vaatisi tuomioistuimen käsittelyä.

Mahdollisissa riitatapauksissa RusmanPharm noudattaa Suomen Kuluttajariitalautakunnan tai vastaavan riidanratkaisuelimen päätöstä.

3 Yleisten ehtojen tulkintaa tai soveltamista koskevat erimielisyydet tulkitaan Suomen lainsäädännön mukaisesti ja ne ratkaistaan kohdan 15.2. mukaisesti tai viime kädessä yleisen tuomioistuinten toimesta.